Замима
ба қарори Ҳукумати
Ҷумҳурии Тоҷикистон
аз 28 августи соли 2024, № 475
Тартиби гузаронидани рейтинги муассисаҳои таълимӣ дар Ҷумҳурии Тоҷикистон
- рейтинг – низоми дар асоси натиҷаҳои нишондиҳандаҳои миқдорӣ ё арзёбии рейтингӣ дар рӯйхати радабандӣ бо тартиби муайян ҷойгиркунии сифати дилхоҳ объектҳои тадқиқотӣ;
- низоми рейтингӣ - нишондиҳандаҳои объектҳои тадқиқотӣ ва тартиби холгузорие, ки натиҷаи ченаки онҳоро ифода мекунанд ва ба баҳодиҳии коршиносон, ҷадвал (шкала)-и муайян намудани мавқеи муассисаҳои таълимӣ дар рӯйхати ҷобаҷогузорӣ (радабанди)-и онҳо асос ёфта, натиҷаҳои бадастовардаро ба танзим медарорад;
- холи (баҳои) рейтингӣ – нишондиҳандаи ададии дастовардҳои ҳамагуна объекти тадқиқотӣ дар рӯйхати ҷобаҷогузорӣ (радабанди)-и онҳо;
- натиҷаи асосӣ – бузургие, ки натиҷаи аз рӯйи нишондиҳандаи мушоҳидакунанда оид ба самти муайяни фаъолияти объекти таҳқиқот интизорбуда (банақшагирифташуда)-ро ифода мекунад.
- хатмкунандагони муассисаҳои таҳсилоти миёнаи умумӣ (падару модар ва шахсони онҳоро ивазкунанда) – барои интихоби ҷойи дар оянда идома додани таҳсил;
- донишҷӯёне, ки мақсади иваз намудани ихтисос ё муассисаҳои таҳсилоти олии касбиро доранд;
- мақоми ваколатдори давлатии идоракунандаи таҳсилоти олии касбӣ ва ҷомеа – барои асоснок гардонидани дар оянда нигоҳ доштан ё надоштани муассисаҳои таълимӣ ва дар ҳамин замина, аз ҳисоби буҷети давлатӣ ё сарчашмаҳои ғайридавлатӣ маблағгузорӣ кардан ё накардани рушди минбаъдаи онҳо;
- корфармо – барои интихоби кормандон (мутахассисон)-и оянда аз ҳисоби хатмкунандагони муассисаҳои таҳсилоти олии касбӣ.
- баҳодиҳии самаранокии фаъолияти муассисаҳои таълимӣ;
- ҳавасманд гардонидани муассисаҳои таълимӣ ба таъмини сифати таҳсилот ва ноил гардидан ба натиҷаҳои назаррас дар корҳои таълимӣ;
- таъмини рақобатпазирӣ байни муассисаҳои таълимӣ вобаста ба зинаҳои таҳсилот;
- ташаккули фаҳмиши падару модар ва ҷомеаи шаҳрвандӣ оид ба рушди таҳсилот дар ҷумҳурӣ, минтақа ва маҳал;
- воридшавии муассисаҳои таълимии ватанӣ ба фазои ягонаи таҳсилоти ҷаҳонӣ;
- гузаштани муассисаҳои таълимӣ аз аккредитатсияи байналмилалӣ;
- ҷалби бештари таълимгирандагон аз давлатҳои хориҷӣ.
- ба даст овардани маълумоти воқеӣ ва дақиқ дар бораи фаъолияти муассисаҳои таълимӣ;
- муайян намудани рейтинги муассисаҳои таълимӣ дар низоми маориф дар сатҳи ҷумҳурӣ, минтақа ва маҳал;
- ҷорӣ намудани таҷрибаи пешқадами ҳайати омӯзгорони муассисаҳои таълимӣ.
9.Нишондиҳандаҳои низоми арзёбии рейтинги муассисаҳои таълимӣ ба принсипҳои зерин асос меёбад:
- принсипи воқеият, ки дар асоси истифодаи сарчашмаҳои мустақил, дақиқ ва эътимодноки ба даст овардани маълумот таъмин карда мешавад;
- принсипи шаффофият, ки дар асоси пурра пешниҳод намудани маълумот дар бораи тамоми ҷанбаҳои тартиби арзёбии рейтинг таъмин мегардад;
- принсипи муттасилӣ, ки мутобиқи он натиҷаҳои арзёбии рейтингӣ барои як давра муайян карда мешаванд ва бояд тадриҷан тасдиқи худро пайдо кунанд ё бо дарназардошти вазъ ва шароити ҷорӣ тағйир ёбанд;
- принсипи стандартикунонӣ дар асоси ташкил намудани низоми ягонаи истилоҳот (мафҳумҳо) ба даст оварда мешавад, ки бояд аҳаммияти муайян намудани натиҷаи онҳо барои истифодабарандагони рейтинг ва иштирокчиёни он фаҳмо бошад.
- натиҷаи корҳои таълимию методӣ;
- дастрасӣ ба маълумот дар бораи раванди таълиму тарбия;
- кор бо таълимгирандагони болаёқат (татбиқи барномаи иловагии таҳсилот);
- натиҷаи корҳои иҷтимоию тарбиявӣ;
- корҳои илмию тадқиқотӣ;
- рушди иқтидори ҳайати омӯзгорон (педагогӣ);
- мавҷудият ва вазъи нуқтаҳои хизматрасонии тиббӣ;
- ҷорӣ намудани технологияҳои инноватсионӣ ва рақамӣ.
- барои муайян намудани тафовути нишондиҳандаҳои миқдорӣ тарзи бо дарсад ифода намудани натиҷаҳои мониторинги муассисаҳои таълимӣ истифода карда мешавад;
- тарзи ифодаи миқдорӣ тариқи гузоштани миқдори муайяни холҳо ба миқдори муайяни натиҷаи нишондиҳандаҳо;
- тарзи рақобатпазирии муайян намудани рейтинги муассисаҳои таълимӣ аз рӯйи нишондиҳандаҳое гузаронида мешавад, ки натиҷаи онҳо бо дарсад ва миқдор ифода карда намешаванд. Муайян намудани натиҷаи ин нишондиҳандаҳо танҳо мавҷуд будан ё набудан, иштирок доштан ё надоштанро ифода мекунад ва ҳангоми арзёбии рейтинги муассисаҳои таълимӣ бо холҳо ифода карда мешавад.
Замимаи 1
ба Тартиби гузаронидани рейтинги
муассисаҳои таълимӣдар Ҷумҳурии Тоҷикистон
Нишондиҳандаҳои тартиби гузаронидани рейтинги муассисаҳои таҳсилоти томактабӣ дар Ҷумҳурии Тоҷикистон
р/т |
Нишондиҳандаҳо |
Қайди натиҷаҳо бо ифодаи ченакҳои марбута |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||
1. ЗАМИНАИ МЕЪЁРИИ ҲУҚУҚӢ |
|||||||
1 |
Коргузорӣ ва ҳуҷҷатнигорӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
2 |
Татбиқи Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон «Дар бораи масъулият барои таълиму тарбияи кӯдак» |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
3 |
Татбиқи Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон «Дар бораи маориф» |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
4 |
Татбиқи Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон «Дар бораи таълиму тарбияи томактабӣ» |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
5 |
Татбиқи қарори Ҳукумати Ҷумҳурии Тоҷикистон аз 3 марти соли 2006, №94 «Дар бораи тасдиқи Консепсияи миллии тарбия дар Ҷумҳурии Тоҷикистон» |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
2. ФАЪОЛИЯТИ ТАЪЛИМИЮ МЕТОДӢ |
|||||||
6 |
Таъминоти кадрии муассиса: - теъдоди мураббиён бо таҳсилоти олии касбӣ; - теъдоди мураббиён бо таҳсилоти миёнаи касбӣ; - теъдоди мураббиён бо дараҷаи олии тахассусӣ; - теъдоди мураббиён бо дараҷаи якуми тахассусӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
7 |
Маҳорати касбӣ ва роҳбарии мудири муассиса |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
8 |
Миқдори мақолаҳо ва дастурҳои методии вобаста ба тарбияи кӯдакон дар 1 соли охир нашршуда |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
9 |
Омӯзиши забони давлатӣ дар гурӯҳҳои таълимашон бо забонҳои русӣ ва англисӣ ва ақаллиятҳои миллӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
10 |
Омӯзиши забонҳои русию англисӣ дар гурӯҳҳои таълимашон бо забони давлатӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
11 |
Таъминот бо барномаҳои таълимӣ, дастурҳои методӣ ва маводди дигари тарбиявию зеҳнӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
12 |
Татбиқи натиҷабахши арзишҳои фарҳанг ва ахлоқи миллӣ дар раванди тарбияи кӯдакон |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
13 |
Машғулиятҳои рушди зеҳнии кӯдакон |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
14 |
Машғулиятҳои тарбияи ҷисмонӣ ва тартиби дурусти баргузории онҳо |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
15 |
Коркард ва истифодаи воситаҳои аёнӣ дар раванди тарбияи кӯдакон |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
16 |
Маҳорати педагогӣ ва эҷодии мураббиён |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
17 |
Харидории маводди тарбиявӣ ва аёният дар 1 соли охир |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
18 |
Иҷрои нақшаи аз курсҳои такмили ихтисос ва бозомӯзӣ гузаштани мураббиён |
20% |
15% |
12% |
9% |
6% |
3% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
3. ЗАМИНАИ МОДДИЮ ТЕХНИКӢ |
|||||||
19 |
Риояи меъёрҳо ва қоидаҳои санитарию гигиенӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
20 |
Таъминоти муассиса бо хатти оби тозаи ошомиданӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
21 |
Сомонаи муассиса ва шумораи истифодабарандагони он дар 1 соли охир |
300 |
250 |
200 |
150 |
100 |
50 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
4. ТАРБИЯГИРАНДАГОН ВА РАВОБИТ БО ПАДАРУ МОДАР |
|||||||
22 |
Робита ва ҳамкории муассиса бо падару модари кӯдакон ва истифодаи ҳомилҳои электронӣ дар ин самт |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
23 |
Баҳогузории падару модар ва сатҳи қаноатмандии онҳо аз фаъолияти муассиса |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
24 |
Иштирок ва дастовардҳои кӯдакон дар озмунҳои ноҳиявӣ, шаҳрӣ, вилоятӣ ва ҷумҳуриявӣ |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
25 |
Иштирок ва дастовардҳои мураббиён дар озмунҳои шаҳрӣ, вилоятӣ ва ҷумҳуриявӣ |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
26 |
Ҳолати ҷисмонии бинои муассисаи таълимӣ ва мутобиқати он ба меъёрҳо |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
27 |
Мавҷудияти майдончаҳои варзишӣ, толорҳои варзишӣ, толори мусиқӣ ва ҳавзи оббозӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
28 |
Мавҷудияти айвончаҳо вобаста ба миқдори гурӯҳҳои синнусолӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
29 |
Мавҷуд будани ҳуҷраи тиббӣ ва таъминоти он бо маводди доруворӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
30 |
Сатҳи таъминоти бехатарӣ ва амнияти муассиса |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
Замимаи 2
ба Тартиби гузаронидани рейтинги
муассисаҳои таълимӣдар Ҷумҳурии Тоҷикистон
Нишондиҳандаҳои тартиби гузаронидани рейтинги муассисаҳои таҳсилоти миёна дар Ҷумҳурии Тоҷикистон
р/т |
Нишондиҳандаҳо |
Қайди натиҷаҳо бо ифодаи ченакҳои марбута |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||
1. ЗАМИНАИ МЕЪЁРИИ ҲУҚУҚӢ |
|||||||
1 |
Коргузорӣ ва ҳуҷҷатнигорӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
2 |
Татбиқи Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон «Дар бораи масъулият барои таълиму тарбияи кўдак» |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
3 |
Татбиқи Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон «Дар бораи маориф» |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
4 |
Риояи талаботи стандарти давлатии таҳсилоти миёнаи умумӣ дар Ҷумҳурии Тоҷикистон |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
5 |
Татбиқи қарори Ҳукумати Ҷумҳурии Тоҷикистон аз 3 марти соли 2006, №94 «Дар бораи тасдиқи Консепсияи миллии тарбия дар Ҷумҳурии Тоҷикистон» |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
2. ФАЪОЛИЯТИ ТАЪЛИМИЮ МЕТОДӢ |
|||||||
6 |
Таъминоти кадрии муассиса: - теъдоди омӯзгорон бо таҳсилоти олии касбӣ; - теъдоди омӯзгорон бо таҳсилоти миёнаи касбӣ; - теъдоди омӯзгорон бо дараҷаи олии тахассусӣ; - теъдоди омӯзгорон бо дараҷаи якуми тахассусӣ; - теъдоди омӯзгорон бо дараҷаи дуюми тахассусӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
7 |
Маҳорати касбӣ ва роҳбарии директори муассиса |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
8 |
Иҷрои нақшаи аз курсҳои такмили ихтисос ва бозомӯзӣ гузаштани омӯзгорон |
20% |
15% |
12% |
9% |
6% |
3% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
9 |
Маҳорати педагогӣ ва эҷодии омӯзгорон |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
10 |
Кабинети методӣ ва расонидани кумаки методӣ ба омӯзгорони ҷавон |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
11 |
Дастурҳои методӣ ва мақолаҳо дар 1 соли охир (аз миқдори умумии омӯзгорони доимӣ) |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
12 |
Шумораи синфхонаҳои муҷаҳҳаз ва истифодаи онҳо дар раванди дарсҳои амалӣ |
9 |
7 |
5 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
13 |
Сифати баргузории дарсҳои амалӣ аз фанҳои табиӣ, дақиқ ва риёзӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
14 |
Татбиқи технологияҳои иттилоотӣ дар раванди таълим |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
15 |
Татбиқи натиҷабахши арзишҳои фарҳанг ва ахлоқи миллӣ дар раванди тарбияи кӯдакон |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
16 |
Шумораи китобҳои дарсӣ ва бадеӣ дар китобхона |
3000 |
2500 |
2000 |
1500 |
1000 |
500 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
17 |
Шумораи китобҳои электронӣ |
300 |
250 |
200 |
150 |
100 |
50 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
18 |
Миқдори ҷойи нишаст дар толори хониши китобхона ва фаъолияти дурусти китобхонадорӣ |
100 |
80 |
60 |
40 |
20 |
10 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
3. ЗАМИНАИ МОДДИЮ ТЕХНИКӢ |
|||||||
19 |
Риояи меъёрҳо ва қоидаҳои санитарию гигиенӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
20 |
Таъминоти муассиса бо хатти оби ошомиданӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
21 |
Сомонаи муассиса ва шумораи истифодабарандагони он дар соли охир |
300 |
250 |
200 |
150 |
100 |
50 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
22 |
Робита ва ҳамкории муассиса бо падару модари хонандагон ва истифодаи барномаҳои муосири электронӣ дар ин самт |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
23 |
Баҳогузории падару модар ва сатҳи қаноатмандии онҳо аз фаъолияти муассиса |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
24 |
Мавҷудияти устохона барои омӯзиши тахнологияи меҳнат (писарон ва духтарон) |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
25 |
Ҳолати ҷисмонии бинои таълимӣ ва мутобиқати он ба меъёрҳо |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
26 |
Мавҷудияти майдончаҳои варзишӣ, толорҳои варзишӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
27 |
Кабинети дарсҳои омодагии ибтидоии ҳарбӣ, майдончаҳои сафороӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
4. ХОНАНДАГОН ВА ХАТМКУНАНДАГОН |
|||||||
28 |
Сатҳи сифати таҳсилот аз рӯйи натиҷаи аттестатсияи давлатӣ |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
30% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
29 |
Натиҷаи дохилшавӣ ба муассисаҳои таҳсилоти миёна ва олии касбии дохил ва хориҷи кишвар тавассути имтиҳонҳои марказонидашудаи дохилшавӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
30 |
Иштирок ва дастовардҳои хонандагон дар озмунҳои ҷумҳуриявӣ |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
31 |
Иштирок ва дастовардҳои хонандагон дар олимпиадаҳои фаннӣ (ноҳиявӣ, шаҳрӣ, минтақавӣ, ҷумҳуриявӣ, байналмилалӣ) |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
32 |
Иштирок ва дастовардҳои варзишӣ, ҳарббию ватандӯстӣ дар мусобиқаҳо (бо нишондоди давраҳо ва сатҳ) |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
33 |
Шумораи маҳфилҳои фаннӣ, варзишӣ ва ҳунарҳои бадеӣ |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
34 |
Шумораи омӯзгороне, ки шогирдҳояшон дар озмунҳои гуногун ғолибият ба даст овардаанд |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
35 |
Шумораи омӯзгороне, ки таҷрибаашон дар байни омӯзгорон истифода бурда мешавад |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
36 |
Сатҳи таъминоти бехатарӣ ва амнияти муассиса |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
Замимаи 3
ба Тартиби гузаронидани рейтинги
муассисаҳои таълимӣдар Ҷумҳурии Тоҷикистон
Нишондиҳандаҳои тартиби гузаронидани рейтинги муассисаҳои таҳсилоти ибтидоии касбӣ дар Ҷумҳурии Тоҷикистон
р/т |
Нишондиҳандаҳо |
Қайди натиҷаҳо ба ифодаи ченакҳои марбута |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||
1. ЗАМИНАИ МЕЪЁРИИ ҲУҚУҚӢ |
|||||||
1 |
Татбиқи Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон «Дар бораи маориф» |
100% |
90% |
60% |
40% |
30% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
2 |
Татбиқи Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон «Дар бораи таҳсилоти ибтидоии касбӣ» |
100% |
90% |
60% |
40% |
30% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
3 |
Татбиқи Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон «Дар бораи масъулият барои таълиму тарбияи кӯдак» |
100% |
90% |
60% |
40% |
30% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
4 |
Риояи талаботи стандарти давлатии таҳсилоти ибтидоии касбӣ дар Ҷумҳурии Тоҷикистон |
100% |
90% |
60% |
40% |
30% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
5 |
Коргузорӣ ва ҳуҷҷатнигорӣ |
100% |
90% |
60% |
40% |
30% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
6 |
Маҳорати касбӣ ва роҳбарии директори муассиса |
100% |
90% |
60% |
40% |
30% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
2. ФАЪОЛИЯТИ ТАЪЛИМИЮ МЕТОДӢ |
|||||||
7 |
Татбиқи технологияҳои иттилоотӣ дар раванди таълим |
100% |
80% |
70% |
60% |
40% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
8 |
Шумораи китобҳои дарсӣ дар китобхона ва фаъолияти дурусти китобхонадорӣ |
12000 |
10000 |
9000 |
8000 |
7000 |
6000 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
9 |
Шумораи китобҳои дарсии электронӣ |
10000 |
8000 |
6000 |
5000 |
4000 |
3000 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
10 |
Миқдори ҷойи нишаст дар китобхонаи электронӣ |
60 |
50 |
40 |
30 |
20 |
10 |
Холи гузариш |
|||||||
11 |
Фаъолияти системаи дохилитаълимгоҳии идора ва мониторинги сифати таълим |
100% |
80% |
60% |
40% |
30% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
12 |
Сатҳи сифати таҳсилот |
70% |
60% |
50% |
40% |
30% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
13 |
Сатҳи донишазхудкунии хонандагон |
100% |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
14 |
Сатҳи омӯзиши забонҳои русӣ ва англисӣ |
60% |
50% |
40% |
30% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
15 |
Такмили ихтисоси омӯзгорони доимӣ (дар соли охир) |
20% |
18% |
16% |
14% |
12% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
16 |
Шумораи ҷойҳои ишғолкарда дар озмунҳои ҷумҳуриявӣ |
12 |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
17 |
Шумораи ҷойҳои ишғолкардаи хонандагон дар озмунҳои фаннии ҷумҳуриявӣ (дар соли охир) |
12 |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
18 |
Миқдори объектҳои моликияти саноатӣ аз рӯйи ҳуҷҷатҳои тасдиқкунанда (аз ҳисоби умумии омӯзгорони доимӣ) |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
3. ФАЪОЛИЯТИ ИЛМИЮ ТАҲҚИҚОТӢ ВА ИННОВАТСИОНӢ |
|||||||
19 |
Шумораи ташкилотҳои хориҷие, ки бо муассисаи таълимӣ ҳамкорӣ мекунанд |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
20 |
Бунёди коргоҳҳои истеҳсолӣ дар назди муассиса |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
21 |
Сомонаи муассисаи таълимӣ ва шумораи ташрифоварандагон дар соли охир |
200 |
180 |
160 |
140 |
120 |
100 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
22 |
Миқдори китобҳои дарсӣ ва дастурҳои таълимии тахассусии дар соли охир нашргардида |
12 |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
4. ДОВТАЛАБОН, ХОНАНДАГОН ВА ХАТМКУНАНДАГОН |
|||||||
23 |
Шумора ва ё бо ҷойи кор таъмин будани хатмкунандагон |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
24 |
Хатмкунандагоне, ки дар бозори меҳнати дохил ва хориҷи кишвар муваффақ гардидаанд |
80% |
60% |
50% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
25 |
Шумораи хатмкунандагоне, ки дар зинаҳои минбаъда таҳсилро идома додаанд |
80% |
60% |
40% |
30% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
5. ОМӮЗГОРОНИ МУАССИСАИ ТАЪЛИМӢ ВА УСТОҲОИ ТАЪЛИМИ ИСТЕҲСОЛӢ |
|||||||
26 |
Таъминоти кадрии муассиса бо шумораи омӯзгорон доимӣ |
100% |
80% |
60% |
50% |
40% |
30% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
27 |
Шумораи устоҳои таълими истеҳсолӣ бо таҳсилоти олии касбӣ (дар муассисаҳои таълимии пешниҳодшуда) |
100% |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
6. ЗАМИНАИ МОДДИЮ ТЕХНИКӢ |
|||||||
28 |
Истифодаи дурусти устохонаҳои таълимию истеҳсолӣ ва самаранокии фаъолияти онҳо |
100% |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
29 |
Таъминот бо масолеҳ барои таъмини раванди таълим (дар устохонаҳои таълимӣ аз ҳисоби муассисаи таълимӣ) |
60% |
50% |
40% |
30% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
30 |
Таъминот бо таҷҳизот ва асбобҳо |
100% |
80% |
60% |
40% |
30% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
31 |
Синфхонаҳои муҷаҳҳази таълимӣ ва навсозии мунтазами онҳо |
100% |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
32 |
Шумораи компютерҳое, ки танҳо барои истифодаи хонандагон пешбинӣ шудаанд |
100 |
90 |
80 |
70 |
60 |
50 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
33 |
Шумораи грантҳо барои рушд ва таҳкими заминаи моддию техникии муассиса (дар соли охир) |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
34 |
Мавҷудияти устохонаҳои таълими истеҳсолӣ (касбӣ, таълимӣ) |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
35 |
Миқдори ҷойҳои нишаст дар толори хониши китобхона |
50 |
45 |
40 |
35 |
30 |
30 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
36 |
Таъминот ва дастрасӣ ба интернет |
100% |
80% |
60% |
50% |
40% |
30% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
37 |
Риояи қоидаҳои техникаи бехатарӣ |
100% |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
38 |
Риояи қоидаҳои санитарию гигиенӣ |
100% |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
39 |
Сатҳи таъминоти бехатарӣ ва амнияти муассиса |
100% |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
Замимаи 4
ба Тартиби гузаронидани рейтинги
муассисаҳои таълимӣдар Ҷумҳурии Тоҷикистон
Нишондиҳандаҳои тартиби гузаронидани рейтинги муассисаҳои таҳсилоти миёнаи касбӣ дар Ҷумҳурии Тоҷикистон
р/т |
Нишондиҳандаҳо |
Қайди натиҷаҳо бо ифодаи ченакҳои марбута |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||
1. ЗАМИНАИ МЕЪЁРИИ ҲУҚУҚӢ |
|||||||
1 |
Татбиқи Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон «Дар бораи маориф» |
100% |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
2 |
Татбиқи Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон «Дар бораи таҳсилоти миёнаи касбӣ» |
100% |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
3 |
Татбиқи Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон «Дар бораи масъулият барои таълиму тарбияи кӯдак» |
100% |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
4 |
Татбиқи Консепсияи миллии тарбия дар Ҷумҳурии Тоҷикистон |
100% |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
5 |
Риояи талаботи стандарти давлатии таҳсилоти миёнаи касбӣ дар Ҷумҳурии Тоҷикистон |
100% |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
6 |
Коргузорӣ ва ҳуҷҷатнигорӣ |
100% |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
2. ФАЪОЛИЯТИ ТАЪЛИМИЮ МЕТОДӢ |
|||||||
7 |
Шумораи омӯзгорони доимӣ, аз ҷумла дорои дараҷа ва унвони илмӣ |
80/5% |
60/4% |
50/3% |
40/2% |
30/1% |
20/0% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
8 |
Омӯзгорони ҳамкор (аз ҷумла дорои дараҷа ва унвони илмӣ) |
20/5% |
18/4% |
16/3% |
14/2% |
12/1% |
10/0% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
9 |
Такмили ихтисоси омӯзгорони доимӣ (штатӣ) ва таҷрибаомӯзии донишҷӯён дар хориҷи кишвар (дар соли охир) |
20% |
18% |
16% |
14% |
12% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
10 |
Шумораи китобҳои дарсӣ дар китобхона |
25000 |
22000 |
20000 |
18000 |
16000 |
15000 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
11 |
Шумораи китобҳои дарсии электронӣ |
50000 |
40000 |
30000 |
20000 |
10000 |
8000 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
|
12 |
Миқдори ҷойи нишаст дар толори хониши китобхона |
50 |
45 |
40 |
35 |
30 |
25 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
|
13 |
Китобҳои дарсии тахассусии бо забони давлатӣ нашргардида (аз миқдори умумии омӯзгорони доимӣ) |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
23 |
|
14 |
Мавҷудияти низоми иттилоотии идоракунӣ |
100% |
80% |
60% |
50% |
40% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
15 |
Теъдоди интихоби довталабон тариқи имтиҳонҳои марказонидашудаи дохилшавӣ |
100% |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
16 |
Шумораи устоҳои таълими истеҳсолӣ, ки навоварӣ доранд (дар муассисаҳои таълимие, ки пешбинӣ шудааст) |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
17 |
Татбиқи технологияҳои иттилоотӣ дар раванди таълим |
100% |
80% |
60% |
50% |
40% |
30% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
18 |
Ташкили гурӯҳҳои таълимашон бо забонҳои русӣ ва англисӣ |
12 |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
19 |
Низоми дохили идоракунӣ ва мониторинги сифати таълим |
100% |
80% |
60% |
50% |
40% |
30% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
20 |
Сатҳи донишазхудкунии донишҷӯён аз рӯйи натиҷаи ҷамъбасти сессияи тобистона |
100% |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
21 |
Шумораи ҷойҳои ишғолнамудаи донишҷӯён дар озмунҳои ҷумҳуриявӣ |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
22 |
Шумораи ҷойҳои ишғолкардаи донишҷӯён дар олимпиадаҳои ҷумҳуриявӣ (дар як соли охир) |
12 |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
23 |
Мавҷуд будани кафедраҳо дар назди муассисаҳои дигар |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
3. ФАЪОЛИЯТИ ИЛМИЮ ТАҲҚИҚОТӢ ВА ИННОВАТСИОНӢ |
|||||||
24 |
Мақолаҳои илмии дар маҷаллаҳои комиссияи олии аттестатсионӣ нашршуда |
12 |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
25 |
Шумораи грантҳо барои рушд ва таҳкими заминаи моддию техникии муассиса (дар соли охир) |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
26 |
Миқдори монографияҳои илмии нашршуда дар соли охир (аз шумораи умумии омӯзгорони доимӣ) |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
5 |
4 |
3 |
|
27 |
Миқдори конференсияҳои илмии ҷумҳуриявиву байналмилалии аз ҷониби муассисаҳои таҳсилоти миёнаи касбӣ гузаронидашуда |
12 |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
|
28 |
Паркҳои технологӣ (касбӣ, таълимӣ) |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
29 |
Маъруза дар конференсия ва семинарҳои таълимию методӣ ва илмии байналмилалӣ дар соли охир (аз шумораи умумии омӯзгорони доимӣ) |
60% |
50% |
40% |
30% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
30 |
Рисолаҳои илмии ҳимояшуда дар соли охир (аз шумораи умумии омӯзгорони доимӣ) |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
31 |
Мақолаҳои дар маҷаллаҳо нашршуда (аз шумораи умумии омӯзгорони доимӣ) |
12 |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
32 |
Объектҳои моликияти саноатӣ аз рӯйи ҳуҷҷатҳои тасдиқкунанда (аз ҳисоби умумии омӯзгорони доимӣ) |
12 |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
33 |
Сомонаи муассисаи таълимӣ ва шумораи ташрифоварандагон дар як соли охир |
600 |
500 |
400 |
300 |
200 |
100 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
4. ДОВТАЛАБОН, ДОНИШҶӮЁН ВА ХАТМКУНАНДАГОН |
|||||||
34 |
Теъдоди интихоби довталабон тариқи имтиҳонҳои марказонидашудаи дохилшавӣ |
100% |
80% |
70% |
60% |
50% |
40% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
35 |
Шумораи донишҷӯёни хориҷӣ (бе дарназардошти бурсияҳои давлатӣ) |
200 |
180 |
160 |
140 |
150 |
120 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
36 |
Теъдоди хатмкунандагоне, ки дар бозори меҳнати дохил ва хориҷи кишвар муваффақ гардидаанд (кор мекунанд) |
60% |
50% |
40% |
30% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
37 |
Шумора ва ё бо ҷойи кор таъмин будани хатмкунандагон (буҷетӣ) |
60% |
50% |
40% |
30% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
5. ЗАМИНАИ МОДДИЮ ТЕХНИКӢ |
|||||||
38 |
Миқдори ҷойҳои нишаст дар китобхонаи электронӣ |
50 |
45 |
40 |
35 |
30 |
25 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
39 |
Шумораи компютерҳое, ки барои истифодаи донишҷӯён пешбинӣ шудаанд |
180 |
160 |
140 |
120 |
100 |
80 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
40 |
Таъминот ва дастрасӣ ба интернет |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
41 |
Риояи қоидаҳои санитарию гигиенӣ |
100% |
80% |
60% |
50% |
40% |
20 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
|
42 |
Сатҳи таъминоти амнияти муассиса |
100% |
80% |
60% |
40% |
30% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
Замимаи 5
ба Тартиби гузаронидани рейтинги
муассисаҳои таълимӣдар Ҷумҳурии Тоҷикистон
Нишондиҳандаҳои тартиби гузаронидани рейтинги муассисаҳои таҳсилоти олии касбӣ дар Ҷумҳурии Тоҷикистон
р/т |
Нишондиҳандаҳо |
Қайди натиҷаҳо бо ифодаи ченакҳои марбута |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||
1. ЗАМИНАИ МЕЪЁРИИ ҲУҚУҚӢ |
|||||||
1 |
Коргузорӣ ва ҳуҷҷатнигорӣ |
100% |
90% |
80% |
70% |
60% |
50% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
7 |
6 |
5 |
3 |
|
2 |
Татбиқи Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон «Дар бораи масъулият барои таълиму тарбияи кӯдак» |
100% |
90% |
80% |
70% |
60% |
50% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
7 |
6 |
5 |
3 |
|
3 |
Татбиқи Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон «Дар бораи маориф» |
100% |
90% |
80% |
70% |
60% |
50% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
7 |
6 |
5 |
3 |
|
4 |
Татбиқи Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон «Дар бораи таҳсилоти олии касбӣ ва касбии баъд аз муассисаи олии таълимӣ» |
100% |
90% |
80% |
70% |
60% |
50% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
7 |
6 |
5 |
3 |
|
5 |
Риояи талаботи стандарти давлатии таҳсилоти олии касбӣ дар Ҷумҳурии Тоҷикистон |
100% |
90% |
80% |
70% |
60% |
50% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
7 |
6 |
5 |
3 |
|
6 |
Татбиқи қарори Ҳукумати Ҷумҳурии Тоҷикистон аз 3 марти соли 2006, №94 «Дар бораи Консепсияи миллии тарбия дар Ҷумҳурии Тоҷикистон» |
100% |
90% |
80% |
70% |
60% |
50% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
7 |
6 |
5 |
3 |
|
2. ФАЪОЛИЯТИ ТАЪЛИМИЮ МЕТОДӢ |
|||||||
7 |
Омӯзгорони доимӣ (штатӣ)-и дорои дараҷа ва унвони илмӣ |
60% |
50% |
35% |
30% |
25% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
7 |
6 |
5 |
2 |
|
8 |
Номзади илм, доктори фалсафа (PhD)-доктор аз рӯйи ихтисос, доктори илм ва доктори ҳабилитат |
12% |
9% |
7% |
5% |
3% |
1% |
Холи гузариш |
10 |
9 |
7 |
5 |
3 |
1 |
|
9 |
Дотсент, профессор |
50% |
40% |
35% |
30% |
25% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
7 |
5 |
4 |
3 |
|
10 |
Номзади илм, бе унвони илмӣ |
50% |
40% |
35% |
30% |
25% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
7 |
5 |
4 |
3 |
|
11 |
Омӯзгорон-ҳамкорони берунаи дорои дараҷа ва унвони илмӣ (кормандони доимии муассисаҳои ғайритаълимӣ) |
11% |
9% |
7% |
5% |
3% |
1% |
Холи гузариш |
10 |
9 |
7 |
5 |
3 |
1 |
|
12 |
Китобҳои дарсии тахассусӣ бо забони давлатӣ нашргардида дар 1 соли охир (аз теъдоди умумии омӯзгорони доимӣ) |
На камтар аз 30 |
На камтар аз 25 |
На камтар аз 20 |
На камтар аз 15 |
На камтар аз 10 |
На камтар аз 5 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
13 |
Фаъолияти дурусти китобхонадорӣ ва китобҳои дарсӣ дар китобхона |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
14 |
Китобҳои дарсии электронӣ |
300000 |
250000 |
200000 |
150000 |
100000 |
50000 |
Холи гузариш |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
15 |
Худтаъминкунии муаллифии китобҳои дарсӣ ва дастурҳои таълимию методӣ |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
16 |
Мавҷудияти кафедраҳо дар назди дигар муассисаҳо |
20 |
15 |
10 |
5 |
3 |
1 |
Холи гузариш |
9 |
8 |
7 |
5 |
3 |
1 |
|
17 |
Низоми дохили идоракунӣ ва мониторинги сифати таълим |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
Холи гузариш |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
0 |
|
18 |
Ташкилоту идораҳои бо муассисаи таълимӣ ҳамкорикунанда |
100 |
70 |
40 |
20 |
10 |
5 |
Холи гузариш |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
|
19 |
Такмили ихтисоси омӯзгорони доимӣ (штатӣ) ва таҷрибаомӯзии донишҷӯён дар хориҷи кишвар (дар соли охир) |
6% |
5% |
4% |
3% |
2% |
1% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
20 |
Омӯзгорони доимии дар соли охир барои таълим ба муассисаҳои таҳсилоти олии касбии хориҷи кишвар даъватшуда (аз теъдоди умумии омӯзгорони доимӣ) |
На камтар аз 6 |
На камтар аз 5 |
На камтар аз 4 |
На камтар аз 3 |
На камтар аз 2 |
На камтар аз 1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
5 |
4 |
3 |
|
21 |
Омӯзгорони хориҷии дар соли охир ба муассисаи таҳсилоти олии касбӣ барои дарс гузаштан даъватшуда (аз теъдоди умумии омӯзгорони доимӣ) |
На камтар аз 6 |
На камтар аз 5 |
На камтар аз 4 |
На камтар аз 3 |
На камтар аз 2 |
На камтар аз 1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
5 |
4 |
3 |
|
22 |
Барномаҳои таълимии аз аккредитатсияи байналмилалӣ гузашта |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
|
23 |
Сатҳи сифати таҳсилот аз рӯйи натиҷаи ҷамъбасти сессия дар давоми соли таҳсил |
60% |
50% |
40% |
30% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
0 |
|
24 |
Сатҳи донишазхудкунии донишҷӯён аз рӯйи натиҷаи сессия дар давоми соли таҳсил |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
0% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
0 |
|
25 |
Ҳимояи рисолаҳои докторӣ дар соли охир (бо дарназардошти омӯзгорони беруна) |
10% |
15% |
20% |
25% |
30% |
35% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
7 |
6 |
5 |
2 |
|
26 |
Ташкили гурӯҳҳои таълимашон бо забонҳои русиву англисӣ |
На камтар аз 20 |
На камтар аз 15 |
На камтар аз 10 |
На камтар аз 5 |
На камтар аз 2 |
На камтар аз 1 |
Холи гузариш |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
27 |
Мавҷудияти минтақаҳои таҷрибавию таълимӣ |
На камтар аз 6 |
На камтар аз 5 |
На камтар аз 4 |
На камтар аз 3 |
На камтар аз 2 |
На камтар аз 1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
5 |
4 |
3 |
|
28 |
Баргузор намудани дарсҳои фосилавӣ бо муассисаҳои таҳсилоти олии касбии давлатҳои хориҷӣ |
На камтар аз 50 |
На камтар аз 40 |
На камтар аз 30 |
На камтар аз 20 |
На камтар аз 10 |
На камтар аз 1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
5 |
4 |
3 |
|
29 |
Ишғоли ҷойҳои намоён дар озмунҳои ҷумҳуриявӣ |
На камтар аз 30 |
На камтар аз 20 |
На камтар аз 15 |
На камтар аз 10 |
На камтар аз 5 |
На камтар аз 1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
5 |
4 |
2 |
|
3. ФАЪОЛИЯТИ ИЛМИЮ ТАҲҚИҚОТӢ ВА ИННОВАТСИОНӢ |
|||||||
30 |
Иҷрои корҳои илмию таҳқиқотӣ, аз ҷумла вобаста ба иҷрои барномаҳои давлатӣ ва мавзуъҳои фармоишӣ (дар соли охир) |
100% |
90% |
80% |
60% |
40% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
9 |
8 |
6 |
4 |
2 |
|
31 |
Ташкили конференсияҳои илмии ҷумҳуриявиву байналмилалӣ аз ҷониби муассисаи таҳсилоти олии касбӣ |
На камтар аз 10 |
На камтар аз 8 |
На камтар аз 6 |
На камтар аз 5 |
На камтар аз 3 |
На камтар аз 2 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
5 |
3 |
2 |
|
32 |
Маъруза дар конференсия ва семинарҳои илмии байналмилалӣ дар соли охир (аз теъдоди умумии омӯзгорони доимӣ) |
100 |
90 |
70 |
50 |
30 |
10 |
Холи гузариш |
10 |
9 |
7 |
5 |
3 |
2 |
|
33 |
Мақолаҳои илмии дар маҷаллаҳои комиссияи олии аттестатсионӣ нашршуда дар соли охир (аз теъдоди умумии омӯзгорони доимӣ) |
200 |
150 |
120 |
90 |
60 |
30 |
Холи гузариш |
10 |
9 |
8 |
7 |
5 |
3 |
|
34 |
Мақолаҳои илмии дар маҷаллаҳои бонуфузи байналмилалӣ нашршуда |
На камтар аз 100 |
На камтар аз 80 |
На камтар аз 60 |
На камтар аз 50 |
На камтар аз 30 |
На камтар аз 20 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
5 |
4 |
3 |
|
35 |
Монографияҳои илмии нашршуда дар 1 соли охир (аз теъдоди умумии омӯзгорони доимӣ) |
На камтар аз 25 |
На камтар аз 20 |
На камтар аз 15 |
На камтар аз 10 |
На камтар аз 70 |
На камтар аз 5 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
36 |
Дифои рисолаҳои докторӣ дар 1 соли охир (аз теъдоди умумии омӯзгорони доимӣ) |
На камтар аз 8 |
На камтар аз 6 |
На камтар аз 5 |
На камтар аз 4 |
На камтар аз 3 |
На камтар аз 1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
37 |
Дифои рисолаҳои номзадӣ дар 1 соли охир (аз теъдоди умумии омӯзгорони доимӣ) |
На камтар аз 15 |
На камтар аз 12 |
На камтар аз 8 |
На камтар аз 6 |
На камтар аз 4 |
На камтар аз 2 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
38 |
Омӯзгорони доимии дар соли охир дар муассисаҳои таҳсилоти олии касбии хориҷи кишвар дараҷаи илмӣ бадастоварда (аз теъдоди умумии омӯзгорони доимӣ) |
На камтар аз 12 |
На камтар аз 10 |
На камтар аз 8 |
На камтар аз 6 |
На камтар аз 4 |
На камтар аз 2 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
39 |
Объектҳои моликияти саноатӣ аз рӯйи ҳуҷҷатҳои тасдиқкунанда (аз ҳисоби умумии омӯзгорони доимӣ) |
На камтар аз 8 |
На камтар аз 6 |
На камтар аз 5 |
На камтар аз 4 |
На камтар аз 3 |
На камтар аз 1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
40 |
Паркҳои технологӣ ва самаранокии фаъолияти онҳо (аз ҷумла татбиқи илм дар истеҳсолот) |
4 |
3 |
2 |
1 |
1 |
0 |
Холи гузариш |
6 |
5 |
4 |
3 |
3 |
0 |
|
41 |
Ҳамкории паркҳои технологӣ бо донорҳои хориҷӣ ва истифодаи грантҳо |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
42 |
Мавҷудияти институтҳои илмию тадқиқотӣ |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
43 |
Шумораи унвонҷӯён, доктори фалсафа (PhD)-доктор аз рӯйи ихтисос, ки дар муҳлати муқарраргардида рисолаи илмӣ дифоъ намудаанд |
20 |
18 |
14 |
10 |
6 |
4 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
44 |
Омӯзгорони доимии муассиса – аъзои шуроҳои диссертатсионии ҳимояи рисолаҳои номзади илм, доктори фалсафа (PhD)-доктор аз рӯйи ихтисос, доктори илм ва доктори ҳабилитат дар хориҷи кишвар |
10 |
9 |
7 |
5 |
3 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
9 |
7 |
5 |
3 |
1 |
|
45 |
Самаранокии озмоишҳои анҷомдодашуда ва эҷодиёти навоваришуда аз ҷониби омӯзгорону донишҷӯён |
80% |
60% |
40% |
30% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
46 |
Асарҳои илмию таҳқиқотии нашршуда аз рӯйи теъдоди омӯзгорони доимӣ (ба теъдоди аз 500 то 1000 ва аз 1000 то 5000 нусха дар давоми сол) |
20 |
15 |
12 |
10 |
8 |
6 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
47 |
Мавҷудияти шуроҳои диссертатсионӣ дар назди муассисаҳои таҳсилоти олии касбӣ |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
48 |
Истифодаи технологияҳои иттилоотӣ дар раванди таълим |
80% |
60% |
40% |
30% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
4. ДОВТАЛАБОН, ДОНИШҶӮЁН ВА ХАТМКУНАНДАГОН |
|||||||
49 |
Шумораи донишҷӯёни хориҷӣ (бе дарназардошти бурсияҳои давлатӣ) |
500 |
300 |
200 |
150 |
100 |
50 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
50 |
Таъмини хатмкунандагон бо ҷойи кор |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
51 |
Ҷалби грантҳо барои рушд ва таҳкими заминаи моддию техникии муассиса (дар соли охир) |
8 |
7 |
6 |
5 |
3 |
1 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
52 |
Ҷойҳои ишғолкардаи донишҷӯён дар озмунҳои фаннии ҷумҳуриявӣ (дар соли охир) |
15 |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
53 |
Интихоби довталабон тариқи имтиҳонҳои марказонидашудаи дохилшавӣ |
100% |
80% |
50% |
40% |
30% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
54 |
Хатмкунандагони дар бозори меҳнати дохил ва хориҷи кишвар муваффақгардида |
100% |
80% |
60% |
40% |
20% |
10% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
5. ЗАМИНАИ МОДДИЮ ТЕХНИКӢ |
|||||||
55 |
Компютерҳои танҳо барои истифодаи донишҷӯён пешбинишуда |
На камтар аз 25 |
На камтар аз 20 |
На камтар аз 15 |
На камтар аз 10 |
На камтар аз 8 то |
На камтар аз 6 то |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
56 |
Ҷойҳои нишаст дар толори хониши китобхона |
500 |
400 |
300 |
200 |
100 |
50 |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
57 |
Ҷойҳои нишаст дар китобхонаи электронӣ |
150 |
100 |
80 |
60 |
50 |
30 |
Холи гузариш |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
58 |
Низоми иттилоотии идоракунӣ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
Холи гузариш |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
0 |
|
59 |
Таъминот ва дастрасӣ ба интернет (аз ҷумла дастрасии донишҷӯён) |
100% |
80% |
70% |
50% |
30% |
20% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
7 |
5 |
3 |
2 |
|
60 |
Сомонаи муассиса ва шумораи ташрифоварандагон дар соли охир |
20000 |
15000 |
10000 |
7000 |
5000 |
3000 |
Холи гузариш |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
61 |
Риояи қоидаҳои санитарию гигиенӣ |
100% |
90% |
80% |
70% |
60% |
50% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |
|
62 |
Сатҳи таъминоти амнияти муассиса |
100% |
90% |
80% |
70% |
60% |
50% |
Холи гузариш |
10 |
8 |
6 |
4 |
2 |
1 |